RSS
A A A
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 15.05.2014, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: Oczekiwanie na akceptację ePUAP

ePUAP - Elektroniczna Skrzynka Podawcza Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza w Radomiu

W celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
a) Przekazanie dokumentu poprzez wypenienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
b) Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy Domu Pomocy Społecznej do Sekretariatu na następujących nośnikach danych:
- Pamięć masowa (pendrive lub dysk) USB
- Płyta CD-RW/DVD-RW
(Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru)

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub profilem zaufanym.
2. Akceptowalne formaty dokumentów i załaczników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF.
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone. 



Opublikował: Jan Seliga
Publikacja dnia: 15.05.2014
Podpisał: Jan Seliga
Dokument z dnia: 15.05.2014
Dokument oglądany razy: 1 535